امام جمعه اردبیل :نقشه غرب تجزیه عراق است
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اشاره به تحولات عراق گفت: نقشه غرب به ویژه آمریکا و اسراییل تجزیه کشور عراق است.

 

به گزارش ارتاویل نیوز، حجت الاسلام سید حسن عاملی در خطبه دوم نماز جمعه اردبیل هدف از این اقدام نظام سلطه را وارد آوردن فشار بر جمهوری اسلامی ایران دانست. 

وی افزود: دشمنان فتنه های خود را در منطقه به جایی رسانده اند که قصد دارند در اقلیم کردستان عراق اعلام استقلال کنند و بارزانی به طور رسمی این موضوع را اعلام کرده است.

وی گفت: اسنادی در دست است که یقین داریم فردای اعلام استقلال در اقلیم کردستان عراق ، رژیم اسراییل و آمریکا با استقرار در آن منطقه اداره امور کردستان عراق را در دست خواهند گرفت.

وی با ابراز تاسف از این که دولت ترکیه با حمایت از گروه تکفیری داعش متوجه نیست که لطمه سنگینی بر این کشور و منطقه وارد می کند، افزود: به طور مسلم این کار بیشتر از همه به ضرر ترکیه تمام خواهد شد.

امام جمعه اردبیل همچنین با اشاره به اذعان آمریکا مبنی این که می خواهد تا پایان قرن حاضر میلادی به منظور حمایت از اقوام و نژادهای مختلف در مناطق مختلف جهان 300 کشور جدید ایجاد کند بیان کرد: دولتمردان و سیاستمداران آمریکا دلشان به اقوام نمی سوزد بلکه می خواهند با تجزیه و ذره ذره کردن کشورها حاکمیت خود را بر جهان تثبیت کنند.

حجت الاسلام عاملی جنایات گروه تکفیری داعش در عراق را اعمالی ناپسند و ضدانسانی دانست و گفت: چگونه این جنایتکاران به سرکردگی نظام سلطه خون انسان های بی گناه و زنان و کودکان را وجه المصالحه قرار می دهند.

وی با اشاره به این که رژیم صهیونیستی دارای دو کابینه بزرگ و کوچک است ،افزود: کابینه کوچک این رژیم طرحی را داده که آشکارا می گوید ما برای رسیدن به اهدافمان باید در وهله اول کاری کنیم که دشمنان اسراییل به دست برادران خودشان کشته شوند و در وهله دوم منطقه را به کشورهای بسیار کوچک تجزیه کنیم تا مردم آنها توان ایستادگی در برابر اسراییل را نداشته باشند. 

امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72 نفر از مسوولان عالی رتبه نظام اسلامی تاکید کرد: هیچ کشوری در دنیا به اندازه جمهوری اسلامی ایران با تروریست ها مواجه نبوده است.

حجت الاسلام عاملی بیان کرد: جای تاسف است که برخی مجامع بین المللی به ویژه پارلمان اروپا نام گروهک تروریستی منفاقین را از لیست تروریست ها خارج می کنند و در عین حال علیه ایران اسلامی که خود بیشترین ضربه را از ترور دیده بیانیه حقوق بشری صادر می کند.

او با گرامیداشت هفته قوه قضاییه ، قضاوت را کاری بسیار حساس دانست و از تلاشگران این عرصه در کشور قدردانی کرد.

خطیب نماز جمعه اردبیل در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به مناسبت دیروز که روز مبارزه جهانی با مواد مخدر نامیده شده گفت: بدخواهان ایران اسلامی با رواج پدیده شوم تهیه و مصرف مواد مخدر در کشورمان جنگ گسترده ای را علیه بنیان های جامعه و خانواده آغاز کرده اند.

ایرنا

 انتهای پیام /

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ شنبه 7 تير 1393برچسب:, ] [ 1:41 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 22
بازدید کل : 114889
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1